Cerrar

Botiga de Productes Ecològics

lunes, 23 de diciembre de 2019

Descargar archivo (.pdf 1.773Kb)

El mercat global per a productes orgànics estava estimat l’any 2017 en 81 mil milions d’euros, amb el 88% d’ell concentrat als Estats Units i Europa. Els productes ecològics europeus es consolidaven com a un mercat important, amb unes vendes durant el 2017 de 37.000 milions d’euros.

A Europa, la demanda de productes ecològics supera l’oferta, on resulta singular el cas d’Espanya, qui durant el 2017 va dedicar a l’agricultura ecològica 2.082.172,8 hectàrees i va exportar el 90% de la seua producció. La Comunitat Valenciana és la sisena autonomia espanyola on l’agricultura ecològica té major pes, amb un total de 3.013 operadors dedicats a la producció, elaboració i comercialització de productes ecològics.

La despesa mitjana anual per habitant en productes ecològics a Espanya és d’aproximadament 42 euros. Existeixen òrgans de control i certificació de les produccions autoritzades per la Unió Europea i per les Comunitats Autònomes i organitzacions privades.

Visitas: 7.659  Descargas: 227

23/12/2019 09:03 | publisher

https://www.emprenemjunts.es/?op=13&n=6050

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO