Cerrar

es | val   

Focus Pime i Emprenedoria Baix Segura 2017

banner focus Vega Baja 2017

Innovació en la Indústria Agroalimentària

el miércoles, 18 de octubre de 2017 de 09:00 a 13:30

Dónde:

Auditorio y Escuela de Música

Avenida de las Canteras

Benejúzar (Alicante)

Google Calendar

Plazo finalizado

09:00-09:30 Recepció de participants



 

09:30-09:45 Benvinguda a l’acte

Excm. Sr. Antonio Bernabé Bernabé, Alcalde de Benejússer i Sr. Adrián Ballester Espinosa, Vicepresident de la Diputació Provincial d'Alacant.



 

09:45-11:00 Taller 1: Casos d’èxit al Baix Segura

L’objectiu d’aquest taller és conèixer, de primera mà, experiències d’empreses del territori que estiguen duent a terme innovacions al sector agroalimentari.

Ponents:

Moderadora:

Laura Martínez Carrasco, Professora titular d'universitat i directora del Grup d'investigació Economia, Política i Desenvolupament Agroambiental i del Medi Rural de la Universitat Miguel Hernández



 

11:00-11:30 Coffee-break



 

11:30-12:30 Taller 2: El comportament del consumidor, cap on orientar la innovació

Canviar la manera d’innovar a través de la diferenciació per col·locar-nos en una posició d’avantatge davant els nostres competidors, detectar senyals que ens permeten identificar oportunitats futures i assumir que tot ho haurem de fer a una velocitat que cada cop serà major, és el gran repte a què ens enfrontem actualment.

En el taller analitzarem noves formes d’innovar, l’aparició de nous models de negoci, noves formes de produir, entendre com gestionar consumidors hiperconnectats i informats que han canviat la seua actitud i comportament. Una reflexió necessària perquè les nostres solucions donen resposta als desitjos dels consumidores i ens ajuden a créixer i progressar plegats.

Ponent:

 

Modera el taller:



 

12:30-13:30 PLENARI

MÀRQUETING 2.0 EN LA INDÚSTRIA AGROALIMENTÀRIA

El sector agroalimentari està canviant, no n’hi ha dubte. Cada dia, agricultors d’arreu del món es fan la mateixa pregunta: si el món s’està digitalitzant, per què nosaltres no? La utilitat de les xarxes socials, el màrqueting digital o la social selling, en aquest sector, és realment alta si se sap treure profit a tots els seus avantatges.

Mai no es podia preveure que el creixement de la branca màrqueting vinculada als negocis a internet podia tindre tantes variants i especificacions diferents. Les tècniques de màrqueting online per aconseguir objectius en els nostres projectes són canviants i creixents de forma que és vital per a les nostres empreses, tenir constant formació sobre els diferents mètodes i estratègies innovadores de màrqueting a internet. De tot plegat parlarem en aquest plenari.

 

Presideix:

Francisco Álvarez Molina, Director General d'Economia Sostenible de la Generalitat Valenciana

Ponent:

Andrés de España, Soci Fundador de 3DiDs Innovación y Desarrollo

Moderadora:

Margarita Brugarolas, directora del Departament d'Economia Agroambiental de la Universitat Miguel Hernandez.

 



Descarrega't en aquest enllaç el programa en PDF de Focus Pime i Emprenedoria Baix Segura 2017



12.307 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO