El calcer ecològic d’Elx crea tendències
Publicado por enperez
martes, 08 de noviembre de 2016 a las 14:30
L’interés pels productes sostenibles és cada volta major. Fins ara l’alimentació duia avantatge degut al creixent interés per l’agricultura ecològica. No obstant això, la producció i comercialització d'este tipus de productes a Espanya han crescut en els últims anys. Fins i tot ha arribat a sectors tan tradicionals com el del calcer.
Temes com la sostenibilitat, el reciclatge o l’orgànic preocupen cada dia més la societat. Per això, són moltes empreses d’este sector les que comencen a redirigir el seu producte. A més, és una oportunitat per a les noves empreses, com ara Vesica Piscic Footwear, ubicada a Elx, amb una idea basada en el desenvolupament d’una marca de calcer, la base de la qual és l'economia sostenible. A la seua web www.vesicapiscisfootwear.com s’observa este concepte, on destaquen aspectes com ara el reciclatge (R-weart), la utilització de materials poc contaminants o que es poden reutilitzar, l’envasat, etc. A més, a la seua pàgina també podem vore que donen suport el treball d’associacions que lluiten per la defensa dels animals.
Una altra empresa compromesa amb l’ecològic és Martín Natur, www.martin-natur.es, fundada a Elx per Pedro Martín i dedicada a la fabricació i venda d’este tipus de calcer. Crea models adobats amb extractes totalment naturals que distribueix per tota Europa a través de la seua botiga en línia i per catàleg. Com a aspectes diferenciadors del seu producte, l'empresa mateixa destaca la comoditat i la utilització de materials 100 % ecofriendly (sense components al·lèrgens, com ara el crom o altres metalls pesats, ni tractaments químics).
Així és com estes empreses del sector calcer aporten un nou valor afegit als seus productes enfocats a un segment de la població, cada volta més important, els gustos del qual s'orienten cap a la sostenibilitat.
Segons l’estudi «El mercat de les marques sostenibles a Espanya», este mercat sostenible va aconseguir l’any 2013 un valor de més de 210 milions d’euros, el que suposa un creixement nou vegades major que el de les marques no sostenibles.
Més informació en:
08/11/2016 14:30 | enperez