Cerrar

es | val   

5 tendències en disseny web per a 2018

DIGITALDOT SERVICIOS INFORMÁTICOS

DIGITALDOT SERVICIOS INFORMÁTICOS

Publicado el viernes, 09 de marzo de 2018 a las 12:14

Al disseny de pàgines web també existeixen tendències que s’imposen al llarg dels anys o que, per algun motiu deixen d’utilitzar-se durant un temps.

A digitalDot hem investigat les últimes tendències en disseny web i hem elaborat un llistat amb els 5 punts bàsics que més fort estan pegant al 2018.

Una web obsoleta pot donar lloc a un augment del percentatge de rebot. Aquest aspecte pot influir negativament al nostre posicionament als buscadors, és per això que seria interessant que revisàreu les vostres webs i, objectivament, les analitzareu per a detectar possibles defectes no solament de funcionalitat, també de disseny.

Els vídeos, el flat design i el cinemagraps són algunes de les tendències que trobareu a l’article que hem escrit per a vosaltres. Voleu conèixer la resta? Podeu llegir-les en Les 5 Tendències en Disseny web.

3.442 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO