Cerrar

es | val   

Com potenciar la confiança en un mateix

Publicado por PabloAracil
miércoles, 04 de julio de 2018 a las 20:50

Mostrar ampliado

confianza en uno mismo

confianza en uno mismo

L’autoconfiança és la confiança en un mateix. És saber que eres capaç de fer-ho, de tenir la valentia de voler intentar-ho, encara sabent que pot eixir malament. No obstant, confies en les teues habilitats, en el teu coneixement, en les teues aptituds, en la teua actitud per a llançar-te per allò en el que creus.

Ara bé, quanta gent coneixes que no confia en sí mateixa, que no s’atreveix a fer coses per por, per temor, per inseguretat, per considerar que no ho va a fer bé, per pensar que no és capaç? Segurament molta.

En aquest article vull mostrar-te alguns consells per a potenciar la teua autoconfiança:

1 .Analitza quines coses o activitats són les que millor saps fer: quines et divertixen, amb quines gaudixes fent-les una i altra vegada. És cuinant? Ensenyant altres persones com fer alguna cosa? És fent riure a la gent? Para’t a pensar-ho perquè segurament siguen moltes les coses que saps fer bé, eres bo fent-les i a més, eres capaç d’impactar a altres persones. Quan les tingues, adona’t de la seua importància i disfruta ja que açò et fa diferent al reste. A més pot ajudar-te a guanyar confiança en allò que fas perquè has descobert que tens habilitats i qualitats.

2. Establix objectius i micro objectius. És molt important saber que si vols conseguir alguna cosa, has d’establir una meta, un objectiu ben clar i definit per a que pugues anar a per ell amb exactitud i claredat. En cas contrari, perdràs i no sabràs com arribar fins ell per aconseguir-ho. No obstant, un objectiu pot ser difícil d’aconseguir, sobre tot si està alejat en el temps o depén de molts factors que ho dilaten en el temps. Per ajudar-nos a aconseguir-ho, et suggerisc que fragmentes eixe objectiu en micro objectius, es a dir, parts d’eixe objectiu que t’ajuden a seguir en la línia i camí correcte. Aquestos micro objectius són més fàcils d’aconseguir i estan més prop en la línia del temps. Aconseguir-los i superar-los de forma periòdica (setmanal, quinzenal o mensual) t’ajuda a sentir-te realitzat i satisfet amb el treball i l’esforç perquè t’has demostrat a tu mateixa que has sigut capaç. Un darrere d’altre et dóna forces i motivació per a seguir endavant i arribar a l’objectiu final.

3. Analitza tot el que has conseguit fins el moment. Moltes vegades estem cegats amb l’idea de perseguir un objectiu molt ambiciós i no ens adonem de tot allò que tenim i que hem aconseguit fins el moment. Parar i començar a analitzar i a ser conscient de tot allò que t’aporta moltíssima força i motivació. Has acabat els teus estudis? Has aconseguit allò que t’havies proposat temps arrere? Has aprés a cuinar? Qualsevol cosa et demostra que amb esforç, constància i treball, pots aconseguir-ho.

Estic segur que amb aquestos tres consells, la confiança que tens sobre tu mateixa s’incrementarà i et permetrà fer més coses de les que fas actualment.  

 

 

6.426 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO