Cerrar

CEEI Impulsa mentor Rafael Zaragoza | CEEI Elche | EmprenemJunts

El programa CEEI Impulsa està patrocinat per la

RAFAEL ZARAGOZA// Cofundador i Director Creatiu Thinkers Co. Pensador utòpic, Creativity Warrior, li encanta arremangar-se i posar-se mans a l'obra siga quin siga el desafiament que s'ha d'afrontar. Format com a Dissenyador Industrial i Enginyer de Producte por la UPV, la seua vertadera passió radica en el coneixement de la persona i la hibridació de conceptes, així com l'execució i el prototipatge ràpid que permeta un testatge real amb l'usuari amb l'objectiu d'aconseguir una innovació real.
 
Rafael Zaragoza és coautor de Designpedia,un manual desenvolupat amb l'objectiu de generar idees a través de 80 ferramentes. És, a més, professor de diversos programes i escoles de negoci orientats al món de l'emprenedoria com és ara l'EOI, Impact Business. Té una àmplia experiència reconeguda, ha desenvolupat projectes en Corporacions com Repsol, Santander, Orange i en iniciatives emprenedores pròpies al món de l'Startup, com per exemple Bydsea, en l'àmbit nàutic o Dovase en el sector de l'artesania.
 

Torna a l'apartat mentors participants

 

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO