Cerrar

es | val   

Jornada atenció al client

el miércoles, 07 de noviembre de 2018 de 10:00 a 12:00

Dónde:

CEEI Elche (Centro Europeo de Empresas e Innovación)

Ronda Vall d'Uixó, 125

Elx/Elche (Alicante)

Google Calendar Añádelo a tu agenda

Plazo finalizado

Metodologia

Exposar els distints punts que afecten a l’atenció al client per a explicar com  aconseguir l’excel·lència en un servei d’atenció al client. Jornada explicativa-participativa dels assistents.

 

Objectiu

Donar a conèixer, des del punt de vista d’un e-commerce, en quin punt estem pel que fa a l’atenció al client i com podem innovar i millorar.

 

Continguts

1. Com és l’atenció al client als e-commerce

Explicar com és l’atenció al client als negocis. Dificultats i avantatges si comparem amb els punts de venda presencials. Tècniques per a organitzar un departament de ATC.

 

2. Canals i tendències

Explicar els distints canals disponibles per a l’atenció al client online. Noves tendències (chatbots, videoconferències…)

 

3. Gestió de cadascun dels canals (cridades, e-mail, chat, RRSS…)

Eines per a gestionar distints canals, avantatges i desavantatges de cada un d’ells. Com organitzar un equip en funció dels canals.

 

4. Gestions d’incidències

Com tractar una reclamació. Com tractar a un client problemàtic. Consells para gestionar les incidències.

 

5. Gestions d’emocions

Com els agents d’atenció al client han de saber gestionar i traslladar al client. Somriure telefònic, estil, to, etc.

 

6. Eficiència i mesura

Com mesurar la satisfacció de l’usuari amb el servei d’atenció al client. Punts forts i dèbils de l’organització de l’equip. Eines per al mesurament. Externalització del servei d’atenció al client, pros i contres.

 

7. Qualitat vs productivitat

Com aconseguir interaccions de valor. Valoració dels agents. A major rapidesa, pitjor resposta per als clients?

 

8. Connexió amb altres departaments

Importància connectar el departament amb altres departaments. Focus de millora continua i feedback de clients. Empoderament de l’empleat. Cultura d’empresa.

 

9. Satisfacció empleat – Satisfacció usuaris

Com impacta la satisfacció d’un treballador en la seua connexió amb el client. Acontentar l’experiència de l’usuari amb l’experiència de l’empleat. Cultura d’empresa.

 

10. Dubtes i preguntes

Espai per a dubtes, preguntes, etc.

 

 

Organizan:

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

Colaboran:

Planeta Huerto | Cultiva tu vida!
7.948 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO