Cerrar

es | val   

MARKETPLACES: Com vendre més en digital (II Edició)

www.fundeun.es

Comienzo: el viernes, 21 de septiembre de 2018 a las 16:00
Finaliza: el sábado, 29 de septiembre de 2018 a las 21:00

Dónde:

Facultad de Económicas Universidad de Alicante

Aula Edf. German Bernacer

Carretera San Vicente del Raspeig s/n 03690 San Vicente del Raspeig - Alicante

Sant Vicent del Raspeig/San Vicente del Raspeig (Alicante)

Contacto:

Marga Ruiz. [email protected] 965903833

Google Calendar Añádelo a tu agenda

Más información e inscripciones

Mostrar ampliado

Marketplaces

Marketplaces

L’alumne aprendrà:

Els diferents portals a nivell mundial i els més interessants per sector.

Vendre els seus productes a Amazon de manera immediata

Diferents estratègies de internacionalització per mitjà d’aquestos portals

Casos reals i com evitar errors comuns

Realitzar escandalls de rendibilitat aplicats a negocis digitals.

Les eines disponibles per a treballar en aquestos entorns.

Crear escenaris reals de negociació

Identificar perfils professionals digitals

Solucions logístiques.

Coneixements bàsics legals.

 

PROGRAMA

Mòdul 1: Entorn digital

Introducció a la venda online

Hàbits de compra del consumidor digital

Procediment de treball

Recollida de casos reals

 

Mòdul 2: Models de negoci, integracions i eines

Ecommerce propi

Marketplaces

Flash sales Players

Retailers online

Integracions i tecnologia

Eines

 

Mòdul 3: Amazon. Història, consells i trucs per a vendre més al rei online

Història d’Amazon

Marketplace vs Retailer online

Logística pròpia o la que segueix Amazon?

Internacionalització

El poder de la Buybox

Màrqueting  a Amazon.

 

Mòdul 4: Casos reals i posada en marxa

Es plantejaran solucions i plans d’acció dels casos reals proposats pel alumnat al primer mòdul.

 

PROFESSORAT

Luis Miguel Cifuentes

Consultor d’estratègia digital, ecommerce i marketplaces. Amb més de 20 anys d’experiència professional, a la seua trajectòria ha treballat com a director Ecommerce a MTNG Global Experiencia i Buyvip i Senior Category Manager a Amazon. Actualment compagina la seua labor professional amb la docència en matèria de Ecommerce a diferents escoles de negoci.

 

Manuel Vieira

Responsable de la direcció de negoci del Canal B2C de Mustang, i amb més de 7 anys d’experiència en projectes Ecommerce, Business, Transformació digital i consultoria de negoci a empreses com Amazon, PwC i MTNG. Màster en màrqueting i direcció comercial per EAE, Màster en Màrqueting Digital i Ecommerce per EAE i PD de Retail a IE Business School.

 

DURACIÓ I HORARIS

21/22 i 28/29 de setembre de 2018. El curs s’imparteix a la Universitat d’Alacant.

Data d’inici del curs: 21/09/18

Data final de curs: 29/09/18

Horari: divendres de 16h a 21h i dissabtes de 9h a 14 hores.

Duració: 20 Hores

Preu: *350€

*Possibilitat de bonificar part de la matricula si treballes per compta aliena, pel sistema de la Fundació Estatal. Consulta’ns al correu [email protected]  

7.220 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO