Cerrar

es | val   

CUIDA’T ESPAITEC MOSTRA ELS BENEFICIS D’IMPLEMENTAR EL MODEL HERO EN LES ORGANITZACIONS

Espaitec modelo Hero

Taller impartit per Marisa Salanova, catedràtica en psicologia social de l'UJI i directora de l'equip d'nvestigació WANT

el jueves, 19 de mayo de 2022 de 16:00 a 17:30

Dónde:

Edificio Espaitec 2

Multiusos (2ªplanta)

Avd. Vicente Sos Baynat

Castelló de la Plana/Castellón de la Plana (Castellón)

Contacto:

964387597

Google Calendar Añádelo a tu agenda

Más información e inscripciones

EL DIJOUS, 19 DE MAIG DE 16.00 A 17.30 HORES, TINDRÀ LLOC A LA SALA MULTIUSOS D’ESPAITEC 2 UN TALLER IMPARTIT PER MARISA SALANOVA, CATEDRÀTICA EN PSICOLOGIA SOCIAL DE L’UJI I DIRECTORA DE L’EQUIP D’INVESTIGACIÓ WANT, PER A POTENCIAR EL COMPROMÍS I LA IMPLICACIÓ EN LA IMPLANTACIÓ D’ESTRATÈGIES DE MILLORA A TRAVÉS DEL MODEL I METODOLOGIA HERO

Espaitec organitza el dijous, 19 de maig, un taller impartit per la psicòloga Marisa Salanova per a donar a conéixer el model HERO (Healthy & Resilient Organization), una metodologia dirigida a equips i organitzacions l’objectiu de la qual és incorporar la salut i el benestar com a part de la seua estratègia.

La finalitat de la sessió és incrementar la consciència sobre la importància de gestionar la salut com a part de l’estratègia organitzacional, proposar protocols d’actuació focalitzats en el desenvolupament integral de l’organització i potenciar el compromís i la implicació en la implantació d’estratègies de millora.

Per a això, durant el taller es definirà què és una organització positiva i es presentarà la metodologia HERO així com alguns instruments d’avaluació i intervenció derivats d’aquesta. A més, també s’aportaran diversos recursos i pràctiques perquè els equips puguen aplicar-ho en la seua empresa i convertir-se, així, en una organització saludable. Finalment, es donaran a conéixer casos d’èxit d’organitzacions que han aplicat la metodologia HERO.

Per a assistir a la sessió, que se celebrarà de forma únicament presencial a la Sala Multiusos d’Espaitec 2 de 16.00 a 17.30 hores, la inscripció prèvia és obligatòria.

MARISA SALANOVA

Marisa Salanova, doctora en Psicologia i catedràtica de Psicologia Social de l’UJI, especialitzada en Psicologia Organitzacional Positiva, és directora de l’equip «WANT_Prevenció Psicosocial i Organitzacions Saludables», un grup d’investigació de l’UJI especialista en el desenvolupament de ferramentes pioneres per a l’avaluació i el diagnòstic de la salut psicosocial en el treball. A més, és sòcia fundadora i presidenta ixent de la Societat Espanyola de Psicologia Positiva.

CUIDA’T ESPAITEC

Espaitec aferma la seua aposta per enfortir el benestar i la salut del personal laboral de les seues empreses, afavorint un clima laboral positiu i productiu amb la realització de Cuida’t Espaitec, un cicle de conferències i tallers destinat a les persones que formen part de l’ecosistema innovador i tecnològic de l’UJI i del teixit empresarial de Castelló. Aquesta iniciativa compta amb el suport de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana.

INSCRIPCIÓ
2.826 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO